Teslas

Välkomen

Kategori: Tesla

Jag hade från början en annan blogg men någon avslöjda vem jag var så jag kunde inte ha kvar den bloggen.
I den bloggen skrev jag och en annan om hur vi träffades inne på Psykiatrin och vad som händer där samt hur livet blev efter att vi kom ut efter ca 2 veckor.
 
Tyvärr gick hens liv inte så bra som mitt och nu vet jag inte ens vad hen gör längre...
Efter diverse överdoser och över 10 inläggningar på ett år så tror jag inte att dt kommer bli så bra för hen.
Men vi får hoppas att hen kämpar!
 
 
Jag då?
Jag är 'Tesla' och har inte varit inne på psyk på över ett år *stolt*.
Det var första, sista och enda gången jag legat inne och nu har mitt liv börjat ordna upp sig även om det kommer en hel del problem till och från men ingenting som man behöver lägga in sig för.

Jag kommer senare skriva lite om hur jag upplevde det inne på pyskiatrin och vad jag har sett samt lärt mig om psykiatrin och deras hemska behandlingar.
 
 
Kommentera inlägget här: